Első kőrben a lámpatestet le kell csiszolni azért, mert az elöregedett gyári vagy akár más által felújított lakréteg megszakadt foltokban elvált, lekopott. A fényszóró polírozás vagy csiszolás egy szintre hozza a lámpatestet! Csiszolás után lehet vagy lakkozni, vagy pasztáz-ni. Kötelezően ajánlott a fóliázás mivel a legprofibb lakk is maximum négy évet bír ki normál használatnál. Vállalkozásunk fóliázással nem foglalkozik, viszont van kapcsolat partner vállalkozással. Amennyiben nem fóliáztat a fényszóró polírozás -t meg kell ismételni fél év múlva profi lakk esetén nég év múlva. Egy lámpabúrapolírozás munkaideje legrosszabb esetben akár kettő óra is lehet!
Az árak bruttó végfelhasználói számlás árak!
Egy darab lámpatest csiszolására vonatkozik!
180-320-600-1200-2000-3000 rétegekben lehetőség van a csiszolásra.
Az árak bruttó végfelhasználói számlás árak!
Egy darab lámpatest Lakkozására vagy pasztázására vonatkozik!
Ahány autó annyi kérés.
Egy lámpatest sárga csiszolni és lakkozni kell. Ebben az esetben 1x5.000.- Ft a csiszolás + 1x5.000.- Ft a lakkozás. Összesen: 10.0000.- Ft
Kettő lámpatest sárga csiszolni és lakkozni kell. Ebben az esetben 2x5.000.- Ft a csiszolás + 2x5.000.- Ft a lakkozás. Összesen: 20.0000.- Ft
Vállalkozásunk nem végez fóliázást! Alvállalkozót ajánlunk, aki megbízható több mint tíz éves a partneri kapcsolat. Telefon: +36702495850
Kőfelverődésre, és kvarchomok általi levállásra nincs garancia. (erre megoldás a fólia!)
Amennyiben úgy jön le a lakk mint pl az úszósapka egy rétegban, nem foltokban az összeg 100% visszajár!